Henrik

2013 för att jorden inte gick under 2012

Men vad fan

Publicerad 2013-09-25 19:17:28 i Tankar i smått,

Lägga pengar på viktiga saker är ingenting som fungerar som det ska i den här kommunen. Skär ner på framtidsansvaret och tar bort den ekologiska mjölke. En skitsak kan tyckas men de ska inte sätta upp mål de inte försöker hålla. Lite mjölktjuveri a la Järnladyn.

Sedan läggs det en del pengar och mark på en djurkyrkogård (tror och hoppas att det inte är sponsrat av kommunen för då blir jag sur). Måste man gå till en speciell plats för att komma ihåg? Har museets arkeologer kollat så det inte är en gammal indianbegravningsplats för då vill jag inte vara med, Åker ju förbi med bussen när jag kommer från AW i Göteborg kan bli otrevligt.

Regeringen säljer ännu mer av det som i framtiden kunnat generera inkomster till staten. engångssummor gillar de och gärna då sälja billigt till någon polare.

Polisen borde få spö. Lögnaktig hög med kräk som förlorar mer och mer förtroende men det kommer ju en utredning enl Ask och SD stöttar dem säkert.


Remember to smile along the way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hhagbard

Jobbar med reklam och har glasögon... Du har kanske sett mig på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela