Henrik

2013 för att jorden inte gick under 2012

Sjukt

Publicerad 2013-02-24 19:42:00 i Tankar i smått,

Har dragit påmig någon form av sjukdom.
Ont i  halsen, törstig, trött och rastlös. Kallar det en otrevlig kombination. Allt tar extra tid och jag känner mig slö och irriterad. Känns inte som om det bryter loss utan som om det går i vågor. Tänker ge mig ner på stan i morgon och köpa lite saker. C-vitamin (frukt) och en örontermometer så jag vet om jag har feber eller inte. Känns så men är inte säker. Har jag feber så tänker jag inte riskera att smitta gravida kollegor och andra jag tycker om på jobbet utan stannar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hhagbard

Jobbar med reklam och har glasögon... Du har kanske sett mig på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela