Kundservice, verklighet och Västtrafik går inte ihop
Jag är ledsen alla duktiga människor som kör buss, tåg och som är trevliga mot oss som reser. Ni jobbar på ett uselt företag, ett elakt, girigt och verklighetsfrånväntskitföretag. Blir så arg på hur Västtrafik behandlar sina kunder. Vi får stå ute i snön och frysa efter det att alla stationer stängts ner och kurerna byts ut från treväggig kur till enväggigt tak. Lamporna och informationstavlan hålls släkta och fixas inte för än man klagat, efter drygt en veckas mörker. Tågen är kalla eftersom det inte köpts in för att fungera under vintern. Era spårvagnar får näsan att rinna och halsen att klia, tror någon roat sig med att spray pepparspray eller liknande sist jag åkte vagn. Idag var det en bister busschaufför som jag tror försökte köra över en yngre kille som sprang över vägen för att komma med bussen. Sedan har vi bussarna med sprickor i framrutan, bussar som fattar eld och på andra vis utsätter folk för livsfara.
Kan fortsätta men det är ärligt talat ingen rolig fredagssyssla att tänka på Västtrafik.
De finns på Facebook... på tyska. DET är ju bra när man är svensk kund.
Till tyskarna kan jag bara säga lassen Sie es sein

Kan fortsätta men det är ärligt talat ingen rolig fredagssyssla att tänka på Västtrafik.
De finns på Facebook... på tyska. DET är ju bra när man är svensk kund.
Till tyskarna kan jag bara säga lassen Sie es sein
