Henrik

2013 för att jorden inte gick under 2012

Stort grattis till N som varit i världen 1 år idag

Publicerad 2010-02-20 10:41:34 i Tankar i smått,

Tänkte på det i går när jag åkte hem till Dalsland att nu borde snart T och Ms lille son ha födelsedag. Så grymt rätt jag hade, idag verkar det vara om man ska tro hanns mors Facebook. 1 år tiden går fort när man blir gammal och grå. Skadade mig i ryggen igår. När jag gick av bussen halkade till med båda fötterna samtidigt och dunsade ner på nästa steg. Högg till i ryggen och det blixtrade till av smärta. Stod vid sidan av vägen några minuter för att hämta mig, smärtan blev mindre i alla fall. Har fortfarande ont men inte så farligt som när det hände.

1 år och nu är mamman tillbaka på jobbet och pappan håller ställningarna i huset, tar hand om sonen och alla djuren i farmville, M skottar nog lite snö mellan varven också skulle jag gissa på.





Kommentarer

Postat av: Therese B

Publicerad 2010-03-05 09:32:26

Noah tackar och klappar i händerna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hhagbard

Jobbar med reklam och har glasögon... Du har kanske sett mig på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela